hur blond får man vara ?




idag efter skolan var jag på stan med nikita och införskaffade mig ett par solglajjor från bikbok, 99 kr
och nått slags grej som skyddar topparna i think för 20 jävla spänn på ica!

hur blond får man vara? kom hem från dansen för kanske en timme sen, och nu skulle jag gå upp till mina kära solisar som jag va 100 % säker på att dom låg på sängen, men kom upp och hittade dom inte letade fan igenom hela jävla rummet, vände det typ upp & ner, letade hela nedervåningen men hittade dom inte, så ringde jag ringde nikita och fråga om hon visste vart jag hade lagt dom, men hon gav mig förslag att leta på men hittade dom ändå inte! sen gav jag typ upp och satt mig vid datan och blev rädd att jag tappat dom när jag var ute :'/ men då! kollar lite snett in på mitt rum och vad hänger på dörren om inte mina solisar? ;) haha maja är liite dålig på att leta.. men bara lite. jag kände nu att jag dissar min hårfärg en aning men.. "whatevvah" nu fick nikita reda på min fail och hon skrattar ;/ nu e maja happyface för imorgon är det sista skoldagen på veckan, skönt elr vad? vi börjar 20 över 9 slutar 20 över 1 som vanligt, me like ! och nu ska jag duscha sen sätta på mig nått mysigt och krypa ner i sängen haha :) pussar och kramar


 
en liten bild på dagens outfit, randigtröja vila , örhängen glitter, och svarta tights :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0