NIKITA FILÉN !

HEJ ! nu sitter bajs nikita och jag i källaren, blev inget som planerat ! för mig blev det åka till torvalla och va med nikita och elina! elina har en gryyyyyyyyyymt söt chihuahua! typ lika liten som.. en liten sak.. :) ! sen var vi ute och massa, hihi en unge kalla mig tjock.. :( han va sepe. sen efter ett tagelish tog vi bussen till busstorget fär träffaa vi linda ! :) sen hämtade pappa oss! sen hem och ätit taco macka och skrattat som grisar!! hahahaha!!

obs läs..
vi snacka om vem som upptäckte mackjärnet, då kommer jag helt random och säger;
m - elton john kanske !
n & m samtidigt, - ÄR INTE HAN BLIND!?
n & m. - hhahahahahah!!
m - även att vi sa de samtidigt hahaha
n - jamen han e ju blind han kan ju inte se nått.. han sitter där vid pianot och ska göra ett rostat bröd, så gick han fel så gck han till pianot så la han mackan vid tangenterna sen slängde han ner locket, så brann pianot så blev det en toast!
m - men... pianot måste ju brinna för det ska kunna bli varmt ? ;s
n - men jag sa ju att det brann..
m - nae..
n - aja men jag menade det iaf !.. tänk om han skulle ut och cykla så håller han på att cykla in i nån och så skriker killen han håller på att köra in i ; KOLLA VART DU CYKLAR BLINDSTYRE!!!!
m & n - HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!
m - e han ens blind..? o.O
n - ingen aning.. jomen typ.. ?
m - MAMMA E ELTON JOHN BLIND?!
mamma: naae, det är stevie wonder..
m & n. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAH!!
ett tag senare då vi skulle göra en till macka och hade hett in mackorna ska nikita kolla om dom e klar,
m - nu kör vi järnet !
nikita kollar mackorna..
n - du har inte ens hett i sladden jävla puppa!
m & n - HAHAHAHAHHA!!!


haha tänk så roligt man kan ha :') me love my best friend ! 
hihi, NU Ska vi sminka oss as fjortis och göra oseriöst video inlägg, så.. håll utkik bitcheesss :D haha PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0