kvällster !

godkväll ! För nån timme sen kom mina andra kusiner på mammas sida från åre, en som är 2 och en som är 5, :) sjukt söta men den minsta har jag inte fått träffat hon har sovit men den äldsta har jag lekt kurragömma med druckit oboy haha gjort massa det är ansträngande att leka med barn ska ni veta!  nu sitter hon och kollar på aristocats som jag redan såg själv igår, tycker det räcker en gång på ett tag, men hon vill att jag ska kolla med henne så man får väl offra sig, imorron kväll hoppas jag verkligen att jag får åka hem, tjatar jag mer blir nog mamma sur.. haha det nda jag pratar om typ, men nu skriker hon att jag ska komma så ska dra, bilder kanske kommer på dom små söta :) puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0