kväääll,

morsning, nu sitter jag och kollar på room service, nyss va jag ute med pappa och bror på en skotertur! det va sjukligt mysigt, det är inga här nu det brukar mest va norskar men nu har inte dom lov så nu äre typ tomt här och tyst as najs, kom hem och drack iskall burn :) förut skrev jag oxå att ni skulle skriva vad jag skulle göra på min blogg för det skulle bli lite roligare att läsa, då skrev anonym att jag skulle lägga ut fler bilder på mig, det kan jag nog göra det, :) det kommer senare isf, :)  det blir mest kommentarer anonymt! och även fast ni kanske skriver namnet kommer det inte med men ni kan ju skriva / erat namn ? :) nu kommer bilder från dagen, puss



Världens sötaste kusin i bilen :) fick bara bild på den ena :/





powsarn,
pappa - varför räcker du ut tungan på varenda bild?
jadu.. bra fråga faktiskt! :)







vandrarn



ett glas med iskall burn får avsluta alla bilder ! :)
nu ska jag se på greys anatomy! :) pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0