kulkväll ,

kvällen börja med att jag och nikita va hemma.. själv... och vi lyssnade på höööög mjusik och hade mys :) sen skulle vi tydligen träffa Erik, Jonte & Pj, vi gömde oss hihi , men tillslut så hitta dom oss, ;) vi ville inte hem till mig så vi gick runt till alla möjliga hus.. :) diggar vårat lek hus ;) hahah, men sen tillslut kom vi hem till mig på nått vis, då satt vi och lyssna på musik och drack coca cola (y) men pj faila och spillde ut 2 glas, så klumpig som han är !! men de va trevligt, sen nu har dom nyss dragit hem och jag och nikita e still home alone ;) vi kollar på "fist of zen" dom är i ett biblotek och ska göra saker som gör ont utan att låta typ.. haha as kul! men smärtsamt att kolla på ! men nu ska jag va social med bestis! pusss

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: nepp jag har inte haft tandställning :)

2009-04-19 @ 10:21:56
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Postat av: isabelle

sv: tack så mycket förresten :D <3

2009-04-19 @ 10:22:16
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0