klar för skola

Sitter och kollar på vakna med the voice, det är en hel timme kvar innan jag ska gå så jag kan bara "chilla" ;) ååh, :/ jag vill inte.. skolan e inge kul, men allt kan ju inte va roligt här i livet.. då hade ju det varit roligt att leva! men såklart så kan ju inte allt va roligt så det blir en plåga.. haha nu låter jag typ som ett emo. ANYWAY, så saknar jag sommarlovet, drömmen och kunna sova hur länge man vill, inte behöva bry sig om läxor och massa skit, bara vara ute typ hur länge man vill, vara med kompisar, bli brun, typ svettas i t-shirt! slippa den där jävla jackan! ÅÅÅh älska sommar!  hur mkt jag en tjatar så kommer den inte fortare, så nu ska jag äta frukost!  pusss ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0