hm.. måste tänka.. aaeeeh tisdag!

höhö, anledningen till rubriken är för jag va tvungen att tänka vad det va för dag! dagen idag har varit ganska "soft" och grymt härligt väder :) efter skolan gick jag direkt hem satte mig vid datan, sen mötte nikita vi va ner på stan och skulle lämna monkeyface biljetter till en kille och hans kompis, ( nikita säljer ) oj för er som inte vet vad det är så är det som ett slags disco, typ regnrocken , haha :) men sen drog vi till rut mfl, jag testade klänningen igen , så nikita fick se hur den såg ut, hon tyckte den var finish, så jag la undan den igen! höhö. sen hem, och nikita hade köpt energidryck, sen "tappade" hon den i en slags gränd, då man hör en grovt mörk röst
- HALLÅ DÄR!! släng förfaan inte burken utanför min balkong!!! plocka upp den !!!
vi kollar upp och ser ett fetto stå på en balkong,
nikita - ursääktaa, o.O.. tar upp burken och går haha! asgarv, favorit i repris ;)
man har alltid kul med den där jäveln ska ni veta, i love her :')
men sen drog vi ner på dansen lite tidigare som vanligt, blev inbjuden av en liten tjej att komma och kolla när dom dansa, haha en lill liten tjej skulle sjunga "mio min mio" ååh, hon va grymt bra! och duktig och dansa hon kanske va 6 - 7 år haha sånt e så gulligt så :') men sen fick vi dansa och det var sjukt jobbigt, hon skulle bestämma en låt, och vi fick dansa kanske dansen 4 - 5 ggr varje låt -.- kanske 6 låtar utan paus. höhö man va ganska död , sen dansa vi ju till den låten hon bestämde många ggr oxå, men nu känner jag mig hurtig :) nu sitter jag här och ska duscha, juste! fick 600 av mamma så jag kan köpa klänningen imorron och pengar till mobilen, ! älskar min mamma, men min månadspeng e ganska slut.. :/
haha nu ska jag duscha rå! PUSS

oj det vart ett långt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0