BRAND .

kom precis hem från dansen, fick placeringar, längst fram (y) :) IAF, när vi kom ut så stog det jätte mkt folk och kollade och peka o massa så såg vi världens jävla rökmoln komma från nått fönster, massa massa rök, visade dig att det var en brand, och massa ambulanser och brandbilar var där, nyfiken som jag är så ringde jag hem och kolla om pappa va hemma, för han är deltudsbrandman, men han va inte det så antagligen har han jour och är där, kan skriva mer sen när han kommer hem details om det är important!

när jag kom hem stog det kebab på bordet!! :') I <3 kebab, :') I <3 my mama !


 3 stycken har kommenterat att dom vill se klänningen så då får det väl bli så, men den kommer nån annan dag för nu har jag ingen ork,  Imorgon är det monkeyface oxå, trevlans (y) men nu ska jag duscheliduscha så ma höres hoho puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0