bilder lördag,

Shaaa,  kom precis hem, är ensam hemma nu, lääskigt. kvällen blev med Linda och massa folk :) hade roligt ,kvällens outfit fick jag inte med på bild men de blev svart t-shirt, cheap monday jeans och en korallröd prassel jacka från ginatricot :) här kommer  inte allt för seriösa bilder som jag och linda tog (: enjoy bitches ;) "glasögonen" om man får kalla det så, elr "kanye west brillorna" är inte mina det är lindas och elenors, vill köpa svarta! ska nog göra det när jag får pengar ;)
hihi puss :*

             




foto, maja och linda
red, maja



får inte heller glömma att jag beställde en adidas tröja idag :)
jag tycker den va sjukt snygg hihi :) hoppas den passar fint (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper man sånna där glasögon

2009-04-05 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0