annandag påsk ♥

hej, idag har det varit ganska hyffsat väder faktiskt ganska varmt men inte så mkt sol, :) vår familj, mina kusiner, farmor och farfar tog bilen till Storulvån, till nått slags hotell där det va skit mysigt :) Vi gick runt där lite ute då vi såg en liten pojke sitta helt själv på en trappa och äta en bulle, han imprincip slickade på pappret! aja iallafall sen tog han sin lilla ryggsäck på med längdskidorna i nått spår själv, han va typ 6 år, han såg typ hemlös ut hans föräldrar va iaf borta  :( stackarn, sen åkte vi till handöl ! det va ju trevligt där fick äta bullar och dricka te, sen på affären och såg en lite mkt snygg norsk.. det gillar jag och nikita, ;) har börjat regna nu oxå. får se om vi ska ut och åka skoter senare, annars blir det att sitta inne och mysa :) ♥





En slags mousse som man smörjer in i ansiktet som rengör väldigt bra tycker jag,
 man får jätte len hy och man känner sig " fräsch " ;) min mamma trodde hon
hade köpt den på antingen apoteket elr åhlens, nått av dom iaf, köp köp lätt värt :)




dock inte för seriösa, bilden säger allt. jag saknar den där pinglan!




Kommentarer
Postat av: nikita

JAG SAKNAR DOG MED!

2009-04-13 @ 02:04:41
URL: http://typnikita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0